donderdag 14 mei 2009

Woman

nóg zo'n nummer dat z'n weg terug zocht naar mij. Vanavond tijdens het ophangen van slingers, meer bepaald.
Wat mij betreft, kan het in m'n foute-muzieklijst: John Lennon's "Woman" (vergeet de link maar... ze schijnen mysterieus op te lossen nadat ik ze hier op de blog plaats :))

Alweer ene die z'n bewondering voor zijn madam bezingt.

Eigenlijk is het niet moeilijk. U had het misschien al in het oog...
In m'n dromen zou het leuk zijn ooit iemand te ontmoeten die de onweerstaanbare drang voelt om zijn liefde voor Olijf in een lied te bezingen.
Maar omdat een droom meestal precies dàt blijft, neem ik genoegen met iemand die het gewoon af en toe zègt (en niet alleen in de vlinderige beginfase...).
Als vanzelfsprekend gezien worden is niet goed genoeg meer... had het ook nooit mogen zijn.

allez, als ik het goed en wel bekijk, moet de volgende een muzikant zijn ;) ;) ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten