zondag 10 mei 2009

Eerste duik van 2009

Locatie: Put van Ekeren.
Gezelschap: Handi-divers en aanverwanten, maar veel belangrijker... een fijne groep hartelijke mensen
Duur duik: 30 minuten
Diepte duik: miezerige 6 meter
Reden: geen ballen te zien behalve veel stofwolken :)
Resultaat: des te meer tijd om te après-duiken... dubbel :)
Voorzieningen: ter plaatse gebakken pita-vlees met brood en groentjes, witte en rode wijn, bier, frisdrank, koffie en zalige zelfgebakken taarten

Ontspannen sfeer, lekker keuvelen, tegen de avond aan wat sentimenteler wordende heren dankzij stijgend alcoholgehalte.

Boven alles: een nieuwe mevrouw mogen ontmoeten die ondanks niet onbelangrijke tegenslag(en?) in haar leven een onvoorstelbaar positief persoon is. We hebben lang en veel gepraat. Op het einde van de dag liet ze me weten dat ze blij was me te hebben ontmoet en het gevoel was absoluut wederzijds. Dat zijn ontmoetingen die me weer kracht geven.
'k Hoop dat er kansen zullen zijn om elkaar beter te leren kennen. En dan opletten dat ik niet zo'n "drainerend" mensch word dat zich voedt op de energie van anderen.
'k Ga ervan uit dat het erkennen van dat potentieel probleem me er alvast van weerhoudt om het te worden :)

Swat, gewoon SWAT... het was een fijne dag!
Alweer met dank aan iedereen die hiervoor zorgde.

(iedereen leek me onherkenbaar genoeg om dit kleurrijk allegaartje ongestraft op blog te zetten)

1 opmerking:

  1. @ Olive

    leuk dat je je amuseerde.. en altijd fijn om mensen te vinden waar je goed mee kan praten.... ben echt blij voor je!

    BeantwoordenVerwijderen