vrijdag 8 mei 2009

Greep uit lokaal blad...

HEET HUISVROUWTJE ZKT CONT.
met ondeugende man. Sms me op (gsmnr)

DAME ZKT CONTACT
(gsmnr)

JONGE DAME 26J
knap, slank, in bezit van wagen
zoekt contact met heer
(gsmnr)

ZAKENMAN (niet vrij) 47/1, 80/80
verzorgd goed niv., joviaal zkt
slanke sociale (h)eerlijke spontane
vrouw rond 35j (gsmnr)

EVA, jonge studente, zoekt privé
afspraak. Reageer voor m'n GSM-nummer!
SMS: EVA naar (nr) €1,5pb

ARME STUDENTE zkt sex afspraak.
Welke man helpt mij? Svp reactie op GSM
0479 XXXXXX sms LINA naar (nr) €1,5pb

OUDERE DAME zoekt jonge hengst.
sms OLGA naar (nr). Om haar lekkerste
video te zien, sms VID14 naar (nr) (€1,5pb ontv/verz)

VROUW 43, heerlijk rijp en volslank
zoekt via dit zoekertje sex ontmoetingen
zonder taboe. Sms MERLE naar (nr). €1,5pb

MOOIE VROUW 32j met leuk,
warm en eerlijk karakter
zkt lieve, zelfstandige
man met leuke uitstraling
SMS Evy nr (nr) (1,5 epb)

AFRIKAANSE POETSVROUW
woonachtig bij zus zoekt man voor
relatie en waar ze bij kan wonen.
sms AFI naar (nr) (€1,5pb)

VROUW wkm iemand die er
altijd voor haar is, die
warmte geeft en bij wie
ze altijd welkom is. Sms
ROSIE naar (nr) (1,5 epb)

TAISE DAME 27j zou graag man
leren kennen waar ze bij mag
intrekken, ik doe het huishouden sms
LIANA naar (nr) (€1,5pb)

JONGE MEID zkt ervaren man voor
hete contact. Contact: sms ANN
foto: sms PIC, video sms VID naar
(nr) (€1,5pb ontv/verz)

PAULINE wulps en avontuurlijk
zendt via 1 smsje haar huisadres..
sms PAULINE naar (nr) €1,5pb

DATE met moeder 48j en dochter
20j. Sms MOEDER of DOCHTER
naar (nr) (€1,5pb ontv/verz)

ALLEENST. 34-JARIGE mama is op
zk naar toffe sexvriend. In een stoute
bui, bel ik u en mij! sms AFKE naar
(nr) €1,5 pb

GESCHEIDEN MOEDER 37jr, cup
75E zkt vent om 18+ adult films
mee te kijken, sms ELS naar (nr)
€1,5pb

GEBONDEN VROUW zkt man voor
discrete afspraak. Sms INE naar (nr).
Voor haar foto sms MMS naar (nr)
(€1,00 pb ontv/verz)

MAN ZOEKT MAN:
sms MAN naar (nr)
Bi zoekt Bi:
sms Bi naar (zelfde nr)
(€1,5pb ontv/verz)

ANONIEME VROUW, blond 1,76m
cup-dd, biedt gratis privé ontmoeting.
sms: PARKING naar (nr) €1,5 pb

MIJN OPROEP is kort: ik (25) wil
sex, geen gedoe!!! Wanneer kan je
afkomen? Sms: NELE naar (nr)
€1,5 pb

TSJECHISCH MEISJE 26jr verwent
zonder kosten. Geen afspraak nodig.
Kom de ganse week langs. Sms
NIKOLA naar (nr) €1,5 pb

IK (25) bied gratis sex!!! Jij geeft mij
jouw gsm-nummer of adres! Sms
KIMBERLEY naar (nr) €1,5 pb

GEEN GE-SMS!!! Ik zoek seks op
korte termijn. Welke gast wil ook
niets serieus, ma wel genieten? Sms
KATINE naar (nr) €1,5 pb

JONGE MAMA van 2 kleine kindjes
vrgt intieme sex bezoekjes bij haar
thuis. Sms TATJANA naar (nr)
€1,5 pb

even recapituleren.

  • "in bezit van wagen" : blijkbaar is mobiliteit van belang bij contactads
  • niet vrije (of gebonden) mensen zien er geen graten in hun ega op lange of korte termijn grondig te kwetsen/ruïneren om wat vluchtige seks
  • cupmaten zijn minstens even belangrijk als karakter- of andere trekken
  • Moeder zet meteen ook dochter te koop (of pleegden ze onderling overleg?). Twee voor de prijs van één?
  • GEEN GE-SMS (drie uitroeptekens!!!)... eindigt met: SMS naar....
  • "ik zoek seks op korte termijn. Welke gast wil ook niets serieus, ma wel genieten?"... euhm... welke "gast" wil dat niet?
  • Afrikaanse en Thaise dames zoeken huis en onderkomen ... prijzen hun huishoudelijke kwaliteiten aan en vinden dat OK
  • Tsjechische meisjes doen het gewoon gratis en zonder afspraak
  • Jonge mama zet meteen 2 KLEINE KINDJES mee op advertentie... om medelijden te wekken of opent ze "mogelijkheden" voor de geïnteresseerde in kwestie?
  • Waar halen al deze dames/heren/bi's die nummers vandaan waar sms-geld mee te verdienen valt??? En hoe werkt dat verder?
Nota: de contactads staan net boven de overlijdensberichten...
Ziet iemand behalve ik daar de ironie van in?

En tenslotte: neeeeeen, ik lees die dingen niet regelmatig :)
M'n oog viel er deze week bij het ontbijt toevallig op... herinner me niet wat ik op dat ogenblik at. Apetijt snel verdwenen...

(Prijs u gelukkig: de mediums en helderziende contacten voor het herwinnen van je verloren liefde heb ik geeneens mee opgenomen in deze "toch wel interessante" blog ;))

1 opmerking:

  1. Ik heb er al vaak over gedacht daar eens wat over te schrijven, maar je bent me voor. :-) De wereld is een rare plek,hé?
    lies, ils

    BeantwoordenVerwijderen