donderdag 28 mei 2009

G-spot

er is iets mis met de G-spot
van de laptop.

Vandaag viel een kaft op het toetsenbord en poef, de G lag los, een beetje verwrongen.
Olijf zette de leesbril op het reukorgaan, bekeek het ding grondig, constateerde dat er toch "iets" stuk is, maar wriemelde de G terug min of meer op z'n plek.

Maar de laptop is niet meer wat ie 'eweest is.
De G heeft een extra harde aansla nodi' .

of herlees bovenstaande no' eens.

Vandaa' viel een kaft op het toetsenbord en poef, de ' la' los, een beetje verwron'en.
Olijf zette de leesbril op het reukor'aan, bekeek het din' 'rondi', constateerde dat er toch "iets" stuk is, maar wriemelde de ' teru' min of meer op z'n plek.

Ik wil u maar verwitti'en. Als u in de toekomst 'ekke teksten teru'vindt op deze blo', dan is dat omdat m'n laptop problemen heeft met z'n '-spot.
Ver'eef mij :)(akkoord, de toetsen zijn niet vlekkeloos wit. Hebt u ùw toetsenbord ooit al in close-up gefotografeerd? Hoe dan ook... hij staat wat scheef en is weerbarstig...)

8 opmerkingen:

  1. Naar de winkel met die handel! Wij betalen leesgeld voor volledige teksten mét G.

    Ik heb ook eens problemen gehad met de N (lastig vooral met een naam als de mijne). Bij binnenbrengen in de winkel kreeg ik een volledig nieuw toetsenbord, onder garantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOL!
    'k heb een laptop meiske... toetsenbord vervangen is niet echt een optie, denk ik ;)
    kga gewoon harde meppen geven op die G

    en anders vervang ik hem door de H.... in sommige delen van het land heldt dat ook als een Hee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een kapotte G al nie kan teweegggggggggggg brengen eh :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. secondenlijm ..... neen ??? op de juiste plaats en goed vasthouden .. en in aangepaste hoeveelheid of de H wordt zijn siamese tweeling en dan is inderdaad het westvloamsh toetsenbord geboren .... na onze spraaktechnologie :http://www.youtube.com/watch?v=VdFduL4wRgA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. secondenlijm is een prachtuitvinding... maar voor een toetsenbord laat ik dat idd liever achterwege.

    dat gezegd zijnde.... ik had er zelfs nie aan gedacht!

    lesje westvloams hou ik voor rustig momentje, maar toch dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meiske...ik heb ook een laptop! Zelfs daarvan zijn toetsenborden vervangbaar;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mistsluier, je hebt 100% gelijk. Mijne frank viel oók toen ik m'n reactie had geplaatst
    Geen verschil tussen Mac's en gewone (lees: échte ;)) laptops?

    BeantwoordenVerwijderen