woensdag 27 mei 2009

Al surfend op zoek naar iets...

vond ik iets wat ik niet zocht.
...
Freek de Jonge (wie had dàt ooit gedacht?)

Wees niet bang

Wees niet bang
Je mag opnieuw beginnen

Vastberaden, doelgericht
of aarzelend op de tast

Houd je aan de regels
of volg je eigen zinnen

Laat die hand maar los
of pak er juist één vast

Wees niet bang
voor al te grote dromen

Ga als je het zeker weet
en als je aarzelt wacht

Hoe ijdel zijn de dingen
die je je hebt voorgenomen

Het mooiste overkomt je
het minste is bedacht

Wees niet bang
voor wat ze van je vinden

Wat weet je van de ander
als je jezelf niet kent

Verlies je oorsprong niet
Door je snel te binden

Het leven lijkt afwisselend
maar zelfs de liefde went

Wees niet bang
je bent één van de velen

en tegelijk
is er maar één als jij

Dat betekent dat
je vaak zal moeten delen

en soms zal moeten zeggen:
laat me vrij!


2 opmerkingen:

  1. wel wel .... miss Mystic achterna .. wat dat lichterblauw kan teweeg brengen ... of is het de lente ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeft Mystic die ook geplaatst? Herinner me niet waar ik het tegengekomen ben.
    't was puur toeval maar het raakte me wel :)

    BeantwoordenVerwijderen