dinsdag 5 mei 2009

goede dingen vandaag

(olijf na vleugje photoshopping)
  • mocht terug gaan werken, een "verzetje" voor het hoofd
  • bracht laptop binnen die al maanden met kapotte dvd-brander kampte. Alles op minder dan een uurtje in orde gebracht voor een zachte prijs
  • computerwinkel met brede glimlach bedankt voor snelle service
  • onverwacht, out of the blue een kadobon voor kledingzaak gekregen van één van de medewerksters die er "haar goesting" niet kan vinden. Ze gaf hem liever door dan hem verloren te zien gaan. "Neen dank u" was duidelijk geen optie, dus ik nam hem uiteindelijk aan.
  • Binnen dit en twee weken moet ik dus gaan shoppen en hopelijk iets vinden dat me leuk staat.
  • medewerkster uitvoerig bedankt en nu bezig met plannetjes smeden om haar op één of andere leuke manier iets terug te geven. Ben niet gehaast, heb liever dat ik iets voor haar kan doen (of geven) dat bij haar past dan zomaar een nietszeggend teruggeefkadootje te zoeken.
  • prijs voor nieuwe trap gekregen van bevriende doe-het-zelver/klusjesman. Prijs viel enigszins tegen maar gaf me wel de nodige impuls om morgen een tweede prijsofferte te gaan vragen. Schot in de zaak dus.
  • Na de trap ben ik vast van plan werk te maken van mijn keuken. Geld moet rollen, zeker in deze crisistijden. Olijf tegen de algemene stroom in :)

1 opmerking: