maandag 24 mei 2010

Rietsiebie Rietsiebaa RietsieBOEM

Oh hell.... ik heb nog even doogeklikt op YouTube om een beter zicht te krijgen op het oeuvre van Zanger Rinus.
Hij intrigeert me, what can I say?

Ik vermoed dat dit nummer uit z'n vroege periode dateert. Het heeft wat te maken met de toonvastheid die nog een beetje finetuning kan gebruiken.... Ik weet het niet. Z'n vroege periode.... ik denk het wel :)

"Ik ben verliefd op het meisje van DE oliebollenkraam."

Ik weersta de verleiding om een paar zinnen te citeren... eigenlijk zijn ze allemaal éven mooi. Ik nodig u uit om mee te kijken en te luisteren. Bekijk het desnoods enkele keren en begrijp waarom Olijf vanaf vandaag "de klos" is...
I'm sooooooo in love!

1 opmerking:

  1. Ik ben er haast zeker van dat dit het soort muziek is waarmee ze de 4ruiters van de apocalyps wakker maken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen