donderdag 13 mei 2010

Oordeel zelf :)

"Hee, fijn!.... Eindelijk eens een normaal gesprek"...
Gek dat je zoiets zo vaak moet horen.
Na de x-te herhaling van bovenstaande wordt een mens nieuwsgierig.
Als een "normaal" gesprek zo uitzonderlijk is, waar ligt dat dan aan?
Tinternet is een wonder medium.
Zou graag zeggen dat m'n jarenlange "ervaring" me nu voldoende gewapend heeft om niet langer op te kijken van 's levens rariteiten.
Edoch....
Ik nodig u uit voor een wandeling. Please join me :)))

Categorie 1. Ik ben een flauwe plezante. Zóóóó flauw en plezant zelfs, dat u me niet kan weerstaan.....
De ruige. 25. Mét middelvinger.
Mister King in Wonderland...
(u kan dit niet zien, maar geloof me....) Scheel én een apensmoel. You MUST like :)

Categorie 2. Ik heb alle voeling met de realiteit verloren. U ook? A match made in heaven.

In een relatie, samen met partner (oef! er is nog gerechtigheid) en verlang naar champagne met een vrouw...

Voel me nog jong van lijf en leden. Wil graag daten met een vrouw die gemakkelijk m'n dochter zou kunnen zijn.

Categorie 3. Ik ben hier voor de diepzinnige gesprekken....

Het kikkerperspectief werkt het best, dacht ze...

Stout schoolmeisje... of directrice? op 49 mag het directrice zijn :)

Waarom kijk je niet in m'n ogen???

De mannen moeten niet onderdoen...

Waar zullen we het vandààg eens over hebben? Je rollende spieren?

Ik onthield u de foto van duidelijk afgepeigerde dame met onvoorstelbare berg kinderspeelgoed op de achtergrond.
Ook meneer met (alweer) kikkerperspectieffoto en panoramisch zicht op z'n indrukwekkende pens.
Evenmin toon ik u 25-jarige platinablonde Kimberley met netjes gemanicuurde wijsvinger in mond, zorgvuldig Kohlzwart opgemaakte blauwe ogen die je (zaad)vragend aankijken, 3 lagen foundation over zwerende pukkels en net iets minder zorgvuldig getrimde oksels...
Ze waren niet spectaculair genoeg... zal ik maar zeggen.

Het is niet zo m'n smààk, een bijna-vijftiger wiens lichaamsdelen langzaamaan richting zuiden migreren en die zich desalniettemin in glanzend rode boots wurmt.
Dat gezegd zijnde, sta ik daar duidelijk alléén in. De massa reacties op haar foto's hebben me overtuigd.
Het moet daar heet aan toegaan, ten huize stoute directrice :)

Maar ik wijk af.
Wat ik achterhalen wou..........
YEP, dames en heren. Het is een wónder te noemen dat er nog normale gesprekken mogelijk zijn!
Olijf is overtuigd en biedt u.... een GAT.... in de markt :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten