maandag 24 mei 2010

Hey Marloes

Man
Man
Man !!!!!

Na "Dos Cervezas Por Favor" van Tom Waes, zijn een boel van m'n schlagerlievende vrienden nog eens op YouTube gedoken om een paar gouwe ouwen op te duikelen.
Tot mijn groot jolijt, want ik had het zeer kort geleden nog over een onovertroffen nummer maar kon niet meer op Titel of Zanger komen...

Telepatisch-gewijs heeft het nummer zich terug een weg naar m'n FB gebaand.
En hier is het... ik ben verrukt :)

Geniet van de geïnspireerde teksten, de doordachte choreografie, het stemtimbre, sterke ritmes, de setting, de wardrobe én de geweldige casting.

Hey Marloes, 'k wil met je onder de does

of (u mag kiezen)

Hey Marlouche, 'k wil met je onder de douche

Als het maar rijmt, heya heya how!

De tekst is overigens zóóó ingewikkeld dat Zanger Rinus met moeite z'n cues kan bijhouden... ik smelt.

Ja mensen, ik lach.
Ik lach heel heel hard!
Want dit haalt de buitenwereld. Dit wordt gefilmd. Dit wordt uitgezonden. En als één of andere sluwerd het goed aanpakt, brengt dit vermoedelijk nog geld op ook....
Sterker nog, er zijn nitwits als Olijf die daar een blog aan wijden....

Enjoy, oh please, please, please ENJOY :)

http://www.youtube.com/watch?v=QLoQJVajLXI



het promo-materiaal :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten