donderdag 22 april 2010

Olijf krijgt tips

een mailtje van een ... nja... geïnteresseerde?

Schoon hoedje hé meisje hahaha
Ik wist niet dat er op St Niklaas nog mooi volk was

Je zal niet lang zoeken teminste als je niet te veel eist hé
**************@*********
Groetjes.:)
 
Ik veronderstel dat ik hiervan de humor moet inzien en éigenlijk doe ik dat wel.
 
Maar eerlijk.... Eerste reactie?
"tenminste als je niet te veel eist" ... I beg you bloody pardon?
 
Meneer heeft
OF te maken gehad met veeleisende dames en God Weet dat die er zijn
OF geen zin om veel meer te doen dan zelf eisen te stellen.
OF.... blablablareutemeteut...
 
En iedere dag leer je bij :)
 
Ik bekijk mezelf nog even langs de binnenkant van m'n ogen en kan oprécht zeggen: "Nóg minder eisen dan ik al deed, zou tot complete ende totale zelfeliminatie geleid hebben".
Geen zelfbeklag wat dat betreft hoor.
Nu denk ik gewoon even "meneertje, u kent me niet, dus die grappige opmerking was lichtjes misplaatst".
 
Meer over geven en nemen op een andere keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten