maandag 28 december 2009

UP





I kwam langs vandaag.
Filmpje huren en samen eten, dat was het plan.
Plan dat uitgevoerd werd.
Meer nog: we vonden de film die we niet meer in de bioskoop konden vinden deze dagen.
UP, tekenfilm in Originele Versie.

Mooie tekenfilm.
Over dromen en ze niet uit het oog verliezen. Over niet vergeten te leven.

I bracht me op een idee.
Iets wat ikzelf nog nooit heb gedaan: een screenshotje.
Het is hààr idee hoor, ik aapte haar na.
Maar wilde de pagina's die mij grepen hier even neerpoten.

My Adventure Book... met Stuff I'm going to do.
Zou beter ook zo'n boek maken. Mezelf herinneren aan m'n doelen af en toe.


Ik was blij I eindelijk nog eens te hebben gezien. 't Was veel te lang geleden.
De druk op haar leven is zwaar geweest de laatste tijd. Olijf heeft ook al beter tijden gekend.
Gedeelde smart is halve smart, zegt men.
Ik was blij dat ze d'er was.
En blij dat we UP tezamen zagen, I en ik in de zetel.
Blij om de knuffel die we konden uitwisselen voor ze naar huis reed. Eindelijk eens echt en níet virtueel.

Mercikes I omdat je er was...X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten