maandag 7 december 2009

Op z'n plaats

is een klein applaus, hoop ik.

Hoe goed ik het hierna zal doen... geen idee.

Maar een boel mensen zullen "oef" zeggen.

Ik heb een lastpost volledig verwijderd uit al m'n contacten. Verwijderd, niet geblokkeerd.
verwijderd.

Heb het gevoel dat iedereen opgelucht zal ademhalen. De kwelduivel weg.
Hij koos voor de x-te keer voor zijn "slunse" en ik mag dat zeggen want hij noemde haar ook zo.

Bitter? You bet.

Maar ik deed eindelijk een poging om een NIEUW leven te beginnen, nog net op tijd voor het nieuwe jaar.

3 opmerkingen:

  1. ik zeg niks meer dan inderdaad "oef".
    en kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enorm moedig van je, Olijfje! Als je af en toe een schouder nodig hebt...
    *stuurt een dikke knuffel*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames, ik schreef dit neer om mezelf eraan te herinneren wanneer ik terug in een zwak moment verval.
    Ik dank jullie voor de steun, maar eerlijk is eerlijk. Ik ga het nog moeilijk hebben... heb m'n miserie te lang in m'n leven verweven... het gaat nog een poos duren vooraleer ik terug volledig in de wereld sta zoals het hoort...
    Het is moeilijk en ik geloof dat jullie dat wel weten...

    dank u voor de knuffels en kussen. Dat doet deugd :)

    BeantwoordenVerwijderen