vrijdag 4 december 2009

Snel daarna

Uit "kwaliteitssite" Zita...

"De Vlaamse souldiva Natalia en acteur Kevin Janssens zijn niet langer een koppel. Dat heeft Natalia's manager Bob Savenberg bevestigd. De twee waren ruim anderhalf jaar samen.

Naar een reden voor de breuk is het voorlopig nog gissen. "Te pijnlijk, te recent, te moeilijk", klinkt het in Het Laatste Nieuws. Natalia had eerder een relatie met volleyballer Koen Bayens. In februari 2008 gingen zij elk hun eigen weg. Snel daarna vond Natalia opnieuw de liefde bij Kevin Janssens. (LEE)"

Ik zeur, ik weet het.
Laatste zin kan er bij mij niet in. Nooit. Niet gisteren, niet vandaag en ook niet morgen.
Snel daarna.... hoe doe je dat?

Kan enkel bedenken, als je "snel daarna opnieuw DE liefde vindt"... dat DE liefde heel dik gezaaid ligt en enkel nitwits als ik die niet zien liggen.
Zoiets als sommige mensen die steeds geld op de straat vinden en anderen niet? Olijf heeft inderdaad zelden geld op de stoep gevonden....

't zal inderdaad zoiets zijn...
De liefde is een verbruiksproduct... niet meer en niet minder. Enkel Olijf begint er mondjesmaat achter te komen.

2 opmerkingen:

  1. Mocht het een troost zijn ..... Olijfje is niet alleen . Maar let op dat je niet in het andere uiterste verzeild ... :)
    Ik las onlangs een heel goed geschreven boek getiteld " leven na Hailey " ...ooit had ik een vrouw , Hailey heette ze , nu is ze er niet meer .... en ik ook niet .. .
    Een aanrader ...

    Greets ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vermoed dat het een deprimerend boek zal worden?
    Mss even wachten tot de krachten terug zijn aangesterkt vooraleer ik het lees.
    Ik bedank je alvast voor de goeie raad, ik ZAL het boek lezen.

    En in ene keer, omdat ik je zo weinig hoor nog:
    fijne feestdagen en voor jou hopelijk een lief dat je weet te soigneren (als je dat wil natuurlijk) :)

    BeantwoordenVerwijderen