woensdag 9 december 2009

Olijf krijgt raad

"Jij bent uitzonderlijk".
"Zoals jij lopen er geen twee rond".

en

"Probeer eerst terug gelukkig te worden alleen, zoek je plezier in kleine dingen ... alle moois zal daarna volgen, je zal wel zien."

Ja hoor... ik ken die raad. Ik gaf die raad zelf ook aan anderen.
En ik weet dat die raad een grond van waarheid heeft.

Nu komt het erop aan om in de duisternis die lichtschakelaar terug te vinden.
Heb dat het afgelopen jaar al zo vaak gedaan... ik wéét waar de schakelaar zit... maar m'n armpjes worden te kort, zo lijkt.

Noem het de kloof tussen theorie en praktijk...
Daar knelt het schoentje.

vandaag zit ik amper hier

morgen wil ik opnieuw dààr zijn...

1 opmerking:

  1. Ik denk dat er veel mensen zijn die een kaars willen vasthouden onderweg naar de lichtschakelaar, hoor! Ik wil zelfs een toorts vasthouden, als je de weg maar niet verliest :-)
    kus

    BeantwoordenVerwijderen