vrijdag 12 februari 2010

een beeeeej-tje verlieeeee-hiefd!

Blikken kruisten vandaag.
Wat ik zag, kon me bekoren, vandaag overduidelijk méér dan anders.
Wat hij ervan dacht, weet ik niet.
Had hem nog nooit gezien en wellicht keert hij nooit meer weer.

Wat me beviel, behalve de aanblik van mister X, is de vaststelling dat m'n ogen niet langer ten gronde zijn gericht. Voorzichtig opnieuw vluchtige luchtigheid voelen... dik OK.
Dat is goed :)

Hij komt wellicht nooit meer hierlangs.
Z'n status is me onbekend.

Maar ik voelde "entwa" in de vorm van "jeeeeeejjjjj, wat een exemplaar!"
Vorm en ingebeelde inhoud deden gekke wonderen... en daar doet een olijf het voorlopig dan weer mee.

Dame op 't werk vroeg Olijf verbaal iets geuit had.
"Ja," zei ik.
"Zes euro"
en oh ja...
"Hebt u graag een zakje?"

Dat zijn dus Olijf's verleidelijke zetten....

Er is nog wat oefening aan, denkt u niet?

Mario deed het beter met z'n Beatrice.

Epiloog.
Hij had geen zakje vandoen. Ik zie daar een afwijzing in......:):):)

1 opmerking: