woensdag 10 februari 2010

Carnavalentijn

Het lot laat me dit jaar een beetje glimlachen.
Carnaval en Valentijn op één en dezelfde dag.

Geen idee of dat ooit al eerder voorviel.
Waarschijnlijk wel... maar toen gaf Olijf geen moer om Valentijn.

Vandaag leer ik het weer af om erom te geven.
Maar ik lach eens in m'n vuistje, een beetje kinderachtig.
Aan de achterkant van m'n ogen zie ik carnavallievende koppeltjes die al weken met elkaar in de clinch liggen omdat hij los uit de bol wil gaan en zij romantisch wil tafelen....
Ik denk dat het er om gedaan is dit jaar, speciaal voor mij :)

Opnieuw denken: dat Valentijn-gedoe, dikke pfffff :)

Dit jaar vier ik geen van beiden.
Carnavalentijn gaat aan me voorbij. Op de dansvloer met redhot cuban salsa, als het aan mij ligt.

Bring it on :):):)

Hiervoor wilde ik m'n photoshop-kunsten nog wel eens een uurtje lang uittesten... I kinda like the outcome :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten