zaterdag 29 augustus 2009

Zondigen

Het vorige bericht was nog geen uur oud of Olijf's munt viel.

De Tolteken. Ik heb gezondigd :)
In verband met het vreemde vriendschapsverzoek...

Was ik onberispelijk in m'n woorden?....
Hmmm... effe kijken: vrouwenhater, sociale nitwit,... niet echt onberispelijk.
Heb ook m'n eigen mening over hem OP hem geprojecteerd... en in wezen ken ik hem niet voldoende goed.

Vat niets persoonlijk op.
Een vermoeden tot verdoken sociale controle op "moi"... yep, ook met deze regel zit ik er stevig naast.

Ga niet uit van veronderstellingen.
Olijf ging zeker niet uit van een oprecht vriendschapsverzoek... terwijl het dat misschien wél zou kunnen zijn.

Doe altijd je best.
Dat deed ik zonet vermoedelijk niet, al was het maar omdat ik er niet bij nadacht, maar ik dàcht dat ik het wél deed... m'n best :)
Het niet versturen van een vernietigende mail vond ik al zeer goed... maar niet m'n beste best waarschijnlijk :)

Goed, vermits ik het me realiseer (zij het te laat), kan ik me op alle punten nog herpakken.

...
...
en tóch denk ik dat hij niets goeds voorheeft met dat verzoek.
En dus ga ik er niet op in :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten