maandag 17 augustus 2009

maandag 17 augustus 2009

Iemand wil het licht in m'n ogen niet zien schijnen.
Een hoger zijn of een aardser wezen, ik weet het niet.
Evenmin weet ik waarom dit gebeurt.

Het lijkt niet de bedoeling dat m'n leven de wending krijgt die ieder ooit hoopt te mogen meemaken.

Olijf moet iets vreselijks gedaan hebben in een vorig leven...
Dacht dat "gelukkig zijn", al was het maar bescheiden, vroeg of laat voor iederéén wel weggelegd is.

But fear not, Olijf. Je weet nu dat er ook een leven bestaat nà...
Diep ademhalen, opstaan, stof afkloppen en weer verder wandelen. One shaky step at a time...

2 opmerkingen:

  1. In mijn ogen is er geen hoger wezen. Je maakt zélf keuzes.. in mijn geval de verkéérde soms en dan zit je daarna met verdriet. Ik wil voor de juiste mensen kiezen.. en kijk, met joù heb ik geen miserie, dus ik kàn ook wel goéd kiezen. Dat kan jij ook, trust me...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt wellicht gelijk wat die keuzes betreft. Kan en wil daar even geen discussie over beginnen of er zelfs over nadenken.
    Gewoon terug even naar "zijn".

    I'll bounce back, don't worry :)

    BeantwoordenVerwijderen