donderdag 20 augustus 2009

ik zie het aan je...

wanneer je gelukkig bent.
Dat kreeg Olijf gisteren te horen.

Wanneer ik gelukkig ben, blog ik minder.

Hmmm... klopt.
Maar heeft weinig te maken met het feit dat ik liever mijn miserie dan mijn geluk etaleer.
Ik bekijk het zó.

1. Olijf is extreem lui in haar vrije tijd. Als de blogtijd wordt ingenomen door andere activiteiten, blijft er minder tijd over om te bloggen.
2. Wanneer Olijf gelukkig is, is ze uithuizig. Uithuizig = minder blogtijd = minder blogs.

Heel soms ben ik zó enthousiast dat bloggen toch nog lukt, in het midden van de nacht desnoods.... maar dat zijn uitzonderingen....

Of een andere manier om het te verklaren (you choose what fits you best):
wanneer je minder content rondloopt, ben je veel thuis, slaap je weinig, schrijf je op alle uren van de dag en nacht.
Als je bovendien, zoals ik, dit ding gebruikt om relatief ongevaarlijk te ventileren.... krijg je méér blogs in minder fijne perioden.

Maar ik ga proberen om er iets aan te doen.
Er zitten nog wat oude blogs in de pijplijn.
En de tijd is onbeperkt.
Voorbijgestreefd, misschien.... voor mij. Voor u hopelijk ontspannend leesmateriaal voor lege momenten.
Whatever :)

See ya's


(en btw.... als minder leuke blogs je niet bekoren, lees er gewoon óver. Ik ben hier niet om anderen te behagen.... tja... assertief zijn eh)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten