zaterdag 30 april 2011

Brut Rosé

Lees even mee: het leven online.

op zoek naar een stijlvolle vrouw die graag van de grote en kleine dingen geniet en dit 7 dagen op 7,het leven is al kort genoeg.Humor ,droog graag en het leven niet al te ernstig nemen zijn pluspunten. Waarden (goede opvoeding) en respect aanzie ik als heel belangrijk in een hechte relatie...Foto' in contactlijst .Heb ook interesse in interieur,van Engelse stijl in combinatie met design tot strak modern,kook héél graag zelf voor vrienden en partner uiteraard :-)

Kledingstijl: stijlvol,sportief,afhankelijk van bestemming....draag ook graag eens een kostuum
Hobby's: lekker koken, ster(ren)restaurant bezoeken, welness...
Waar ik het meeste van hou: gezellig met 2 ,eten ,drinken en praten,een goéd glas wijn,petekind ,dessertwijn,antiek én design
Wat ik het meeste haat: slechte restaurants :-), mensen met een dubbele agenda,muggezifsters,alle dagen in een zetel naar tv kijken......


Dit is de weldedelgeëerde "Brut Rosé".
Classy guy, right?

Stijlvol, Goéd glas wijn (Olijfnoot: mét accent, mocht "ons" goed per ongeluk van een ander niveau zijn dan "zijn" goed), ster(ren)restaurants (Olijfnoot2: alweer....goed is niet goed genoeg... meervoudige sterren zijn een absoluut minimum), antiek, design, waarden en goede manieren.

nu dit.

haha
eerlijk is eerlijk : als iedereen doet wat jij doet is het eerlijk (foto),hoe dom kan je zijn op je 45 ste ,praat uit de kleuterklas

Het duurde even - met punctuatie, hoofdlettergebruik enzomeer - vooraleer ik kon volgen.
En eerlijk gezegd, ik kan nog steeds niet volgen.
Maar het lijkt me dat schrijver niet onder de indruk was.
Dat hoeft ook niet. Indruk maken is niet het punt. Je zoekt, kijkt, leest en beslist of de persoon in kwestie je iets "zegt". Indien ja, prima. Indien neen, op naar de volgende.

Maar goed. Dit was de mail.
Initiële reactie: een half zinnetje terugsturen?
Wel kijk... het geluk was aan Olijf's kant (impulsiviteit vanzelf onderdrukt... oef :))
De moedige schrijver, de heldhaftige màn der mannen had antwoorden onmogelijk gemaakt.
(toegegeven, Olijf is blij dat antwoorden niet kón... oef, driewerf oef :))

Samengevat: effe gratuit kritiek spuien en dan verstoppertje spelen.
Ach ja. Dàt soort heb je blijkbaar overàl.

Maar goed.
Mijn punt?
Brut Rosé.  De mail was van deze classy guy.
Wat ben ik blij dat hij waarden en goede manieren zo hoog in het vaandel draagt.

Ik wil me even bijscholen, gewoon voor het plezier. Brut rosé... valt dat door den band genomen onder de goéde wijnen?

.....
Weet u?
Deze heer is zoveel aandacht niet waardig. Waarom er dan een post aan wijden?
Om deze reden.
Olijf maakt er een punt van om iedere dag minstens één persoon een goed gevoel te geven. Dat kan met iets zo kleins als een complimentje over een jurk, een goed gedane taak of even vragen hoe het met je gaat. Gewoon één persoon een fijn gevoel geven. Liefst twee en nog beter drie.
Waarom er mensen rondstruien op deze aardkloot die erop stààn om iemand een slecht gevoel te geven (en dan wegduiken om zelf buiten schot te blijven...toppunt van moed).. dat ontgaat me.
Sterker zelfs, het gaat m'n verstand volledig te boven.

Had Olijf een slecht gevoel?
Yep. Ongeveer drie seconden lang omwille van wat er geschreven stond.
En daarna nog een half uur pùùùùùr omdat zulke kl*ten bestaansrecht hebben.
M'n "troost" in dit onnozele verhaal...: er móeten er een paar rotte tussen zitten om de zoete des te meer te appreciëren.

2 opmerkingen: