woensdag 13 april 2011

de tijd vliegt

13 april is het al... wat vliegt de tijd.
Ik merk dat ik voortdurend in herhaling val. Tijd tijd tijd... hij ontbreekt me.
Druk? Ja, in zekere zin. M'n dagen zijn gevuld, doorgaans tot zo'n uur of 9 à 10 in de avond.
Dan kom ik thuis en ontbreekt de zin om nog geïnspireerd te gaan zitten doen.

U heeft het wellicht al gemerkt de laatste tijd... foto's komen er nog zelden aan te pas.
Heeft weinig te maken met het fotoapparasie: het zit nog steeds in m'n handtas en wordt van tijd tot tijd boven gehaald. Heel af en toe zelfs om een filmpje vast te leggen.
"Daar wil ik wat over schrijven" denk ik dan heel gemotiveerd.
...
tot het moment daar is om het te gaan doen.
Dan zak ik even weg in de zetel, vraag me af wat het alweer was dat ik wou schrijven... en geef het op.

Bon, zinloos om erover te zeuren maar zelf vind ik het wel een beetje spijtig.
Zo heb ik met geen woord gerept over Muntagna Nera, die ik afgelopen zaterdag ging bekijken in Zaal De Roma in Borgerhout.
Evenmin wat gezegd over het Thais nieuwjaarsfeest van twee weken geleden. In Wippelgem of all places.
Film Tous les soleils  verdient niet echt een recensie, maar ik zou u ervoor moeten behoeden (voor de film, niet de recensie).
Of de vleessteentjes  van nichtje G. Weet u wat ze zijn? Ik wel. Maar ik schrijf er niet over...

Het komt wel weer terug.
Eerst wat orde op zaken stellen, wat die zaken allemaal mogen zijn. Vaak weet ik het zelf niet meer :)
Tegelijk teveel en te weinig om te vernoemen.
En één voor één hoogst oninteressant voor u.

Ik vertrouw erop dat het allemaal vroeg of laat terugkeert.
Daar hou ik het even bij...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten