donderdag 28 april 2011

groeiende

terwijl iedere dag vooruit gaat en eindigt
terwijl Olijf zichzelf probeert wijs te maken dat het niet erg is om te missen, zolang er iets uit geleerd wordt
kom ik deze tegen...

"Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option" ~ Mark Twain

Ik moet u (en mezelf) niet zeggen dat het één van mijn lessen hoort te zijn.
Ik zie dat en ik noteer dat.
Binnenin vécht het nog, want lange tijd leek het er niet op dat Olijf maar een optie was... tot ze dat wèl werd.
En - worstelend om het wangedrag van éne niet te projecteren op dat van véle anderen - krijg ik schrik.... dat ik dat wél zal doen, willens nillens.

Ach... de jonskes denken allemaal dat het gemakkelijker wordt met het ouder worden.
Niets lijkt me minder waar.
Hoe meer je nadenkt, hoe minder je weet... uiteindelijk.
SuX Big Time

Geen opmerkingen:

Een reactie posten