donderdag 25 november 2010

Surprise

Vandaag valt er een verrassende mail in m'n box.
Van een heer die ik hier ooit (in de rechterkolom) citeeerde.

Omdat ik niet weet of heerschap het zou appreciëren om hier letterlijk gereproduceerd te worden, beperk ik me voorlopig tot algemene bewoordingen.

Meneer vond het leuk dat ik een citaat van hem had gebruikt. En of er een persoonlijke uitwisseling mogelijk was.

Nu...
Ik kan u niet zèggen hoe leuk zo'n onverwachte dingen zijn!
E'chte surprises. Van het beste soort!

Eerlijk serieus? Olijf is geflatteerd. Dat een uitwisseling gevraagd wordt door een totaal onbekende.
Euh... "onbekende" in de zin van "we kennen elkaar niet persoonlijk".
Betreffend schrijver is ongetwijfeld beter onderlegd én bedreven in het poëtisch woordgebruik.
En dat een Olijfje mag meespelen, al is het maar voor éven.... tja.... zonder woorden, beste medelezer :)

Vandaag rest me weinig tijd om verder na te denken over mijn mogelijke bijdrage.
Een bezoekje aan m'n dierbare I is gepland en omdat het zóóóó  lang heeft geduurd om dit afspraakje te versieren, heeft dit m'n absolute prioriteit! (kent u de mens? Hoe minder hij/zij ergens van heeft, hoe meer hij/zij ernaar verlangt....  I is dus gewaarschuwd :))

Voor vanavond groet ik u allen, niet zonder enige trots... u mag dat weten.

A very good evening to you, Ladies and Gentlemen :)

1 opmerking:

  1. Nice, dat mailtje... zoals ook jouw bezoekje.. àltijd een beetje féést! :-)
    dikke zoen

    BeantwoordenVerwijderen