zondag 7 november 2010

De aftrap is gegeven

Heel kort...
  • ondanks te schrijven reisverslag
  • ondanks tijdelijke ONzin om daar aan te beginnen
gaf Olijf vandaag de aftrap aan haar hoogstpersoonlijke Pijplijst.
Bracht het niet verder dan éénderde van de "verplichte" 100 punten, maar ik heb geen haast.
Ik acht het ronduit onmogelijk dat ik maar 35 werk- en wenspunten heb.

Gezien de gemiddelde levensverwachting van een westeuropese vrouw en m'n hoop niet onder de middelmaat te scoren (zowel kwa levensverwachting als kwa LEVENSverwachting), besluit ik de inspiratie te laten komen naargelang de punten zich aanmelden.
Pas als de lijst de obligate 100 haalt (of overschrijdt, wie weet?), wordt hij gepubliceerd.
Vandaag wou ik enkel noteren dat de moed bijeengeschraapt werd om te starten.

C'est tout :)

1 opmerking: