vrijdag 27 augustus 2010

Que Precio Tiene El Cielo?

(bijna aan 't eind.....)

Alle dagen denk ik... de zomer (weerkundig of academisch) loopt bijne finaal ten einde... en ik heb stukken uit deze periode niet gedocumenteerd....
Dàt terwijl er een boel hele leuke dingen tussen zaten... ongehoord!
Om evenwicht te bewaren, zowel in berichtgeving als in herinnering, móeten ze er nog mee op :)
Sommige dagen zijn gewéldig, andere zijn dat hoegenaamd niet.
Het is onfair om alleen de not-so-funny days hier neer te poten.

Bovendien wordt Olijf er met de regelmaat van de klok aan herinnerd dat ze een prachtig leventje heeft.
Er zijn dagen - dat geef ik toe - dat ik m'n leven helemààl niet zo prachtig vind... maar wie heeft zo'n twijfels niet?
En ja..... al bij al, "door den band genomen" en zelfs niet door den band... is mijn leven een opeenstapeling van pleziertjes, grote en kleine.
Steeds meer fantastische mensen, waarbij ik graag meteen opmerk dat het niet om kwanti- dan wel om kwaliteit gaat. Kan me geen ene reet schelen of ik kan uitpakken met enkele honderden vrienden... 't zijn de GOEI die tellen... en wat dàt betreft, ben ik met m'n gat in de boter gevallen (en zak iedere dag nog dieper).
Af en toe vind ik - om in de terminologie te blijven - een haar in die boter, maar dat verwijderen we zonder te veel nadenken.
Hèèl simpel? Het zijn écht de GOEI die tellen.

Nu... die pleziertjes... die maak je puntje-bij-paaltje-gewijs wél zelf.
U weet dat ik weet dat de deurbel akeling stil blijft als m'n activiteiten zich beperken tot sofaslempen.
Dus Olijf begon met een contactje hier en daar, had een flinke portie geluk met allerlei ontmoetingen en banden werden gesmeed.
Strictly dancing groeide al snel uit tot extracurriculaire uitnodigingstjes... ik hoef daar geen tekening bij te maken. U weet wat ik bedoel.

En dan... en DAN!!!
Kadootjes die langs alle kanten m'n leven binnensijpelen. Zomaar. Alsof het de gewoonste zaak van de wereld was...
(pssst... je zou er bijna bijgelovig van worden :))

Bongobon hier, Vivabox daar, gratis toegangstickets van de ene, een gratis snoepreisje van de andere... het blijft kadootjes regenen.
Geen wonder dat dit leventje van mij er gaat uitzien als één groot feest :)
En dat verdient "dus" documentatie.

Het kan gebeuren dat ik me, wegens gebrek aan inspiratie en/of chronisch gebrek aan wakkere tijd, hoofdzakelijk beperk tot een visueel rapport. Het zou ook kunnen dat ik vréselijk lyrisch word... dat hangt dan maar af van het moment :)

Het zal in stukjes verlopen, omdat foto's up- en downloaden soms traag verloopt.
Het zal ook afhangen van mijn (en uw?) tijdsbesteding.
Maar vergeten wil ik niet. Niet als het leuk was.

De titel?
Hm.... hij passeerde vandaag op FB en 't is een nummer waar Olijf met graagte op danst.
Welke prijs heeft De Hemel?
tja... geen idee, maar Hemel mag het alle dagen zijn, als het voor u gelijk is :)

Here goes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten