vrijdag 27 augustus 2010

Gentse Fieeeste - Oude Vismijn

Dit waren de fijne :)

26 juli, laatste dag Gentse Feesten en ein-de-lijk een salsa-event meegepikt in de Oude Vismijn.
Park & Ride geprobeerd vanaf Gent Expo.
Vriendelijke trambedienden, billijk tramticket, stem met opzettelijk Gents Accent om de tramhaltes aan te kondigen (geniaal grappig!).
Lange onvoorbereide wandeling naar Vismijn... voor een Gent-idioot als Olijf niet meteen het beste idee, maar ik ben een vrouw, heb een mond om de weg te vragen en sla me behoorlijk uit de slag als het aankomt op doorstappen met don't-you-mess-with-me-Willis-blik.
Onderweg geniet ik van de lichtjes lichtjes lichtjes.
Raadpleeg m'n gsm niet op de dansvloer en merk pas thuis dat Haveel een berichtje stuurde. Hij was dààr en hij heeft me op de schouder getikt. Leuke verrassing van je, Haveel ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten