zondag 15 augustus 2010

Clafoutis à la Olijf

Olijf staat achter met haar schrijfsels.
Drukke werkweek, weinig thuis èn eindelijk een schuchtere start gemaakt met iets actiever leven binnenshuis (lees: huishoudelijke taakjes doen...). Er blijft weinig tijd over om uitgebreid te bloggen.

Geloof het of niet, maar zelfs chat en "belangrijke" zaken als Farmville moeten eraan geloven.
Ik lieg. "Moeten eraan geloven" veronderstelt dat ik er geen tijd voor kan maken. Deze keer zit het anders. Ik mààk er gewoon geen tijd voor. Misschien eindelijk eens opnieuw meer in het echte leven gaan staan?
Eigen lof stinkt, maar voorlopig ben ik alleen maar blij met die verandering.

Dat begint met een staaltje verf op een blanke muur.
Het gaat verder met het uitproberen van een nieuw baksel (eeeeuwen geleden in mijn herinnering).
En het eindigt voorlopig bij het testen en ophangen van een nieuwe luchter (luster aan mijn kanten :)).
Tussendoor even koken voor elf en nog wat praktische familiezaken regelen.

Begin mezelf te verbazen. Zonet bekroop me de zin om een muur te beginnen schuren....
De wetenschap dat ik binnen een uurtje terug de wagen in moet voor taxi-duty houdt me tegen.
Patience... intussen probeer ik dat gevoel vast te houden...

Maar ziehier: Clafoutis à la Olijf.
Compleet met vers ontpitte kersen!
Eindelijk kwam één van m'n alu hebbedingetjes van pas :)

Al zeg ik het zélf: de smaak is beter gelukt dan de foto
:):):)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten