dinsdag 22 september 2009

Now is the time to try something new

dat stond op een fortune cookie dat ik een weekje geleden opende op Facebook.
Ik doe dat dagelijks, sinds kort, één cookie openen.
Niet twee, niet nul... iedere dag ééntje, no overkill.

Uiteraard is dat allemaal onzin, maar een mens moet zich bezighouden, niewaar?

Et voilà, gisteravond gaf ik de aanzet tot iets nieuws en vandaag zette ik de eerste stap richting actie.
Dat cookie zat helemaal niet meer in m'n hoofd, maar toen ik zonet thuis kwam, dacht ik er plots opnieuw aan.

Maak u klaar om iets te roepen in de trant van "iiiiiiieeeeeeeeeeeeeuuuuuw".
Olijf staat op het punt om te dalen in uw achting (voor zover dat nog mogelijk is :))

Vanaf volgende week start ik met een reeks Zumbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Gisteravond ging ik even zoeken naar Zumba-lessen in mijn buurt en stootte aldus op een website waar je per provincie kan zoeken.
Het was niet moeilijk, minstens 5-6 mogelijkheden niet te ver van m'n huis en ook enkele in de buurt van m'n beide werkplaatsen.
Eentje trok m'n aandacht.
Ik stop met werken om halfzes. De les begint om zes uur... perfect dacht ik.

Vandaag was ik het nog niet vergeten, praatte er zelfs over met een meisje dat bij ons werkt ... en ook zij wou dat wel eens gaan bekijken.
Zo gezegd zo gedaan, no time like the present enzovoort.... Vanavond gingen we de les eens bekijken als dat mocht.

Dat mocht, dat kon en dat was ér-rug mooi!
De instructrice was weliswaar van het Nederlandse soort, maar zag eruit alsof ze wist wat ze deed én ze had er veel plezier in!
Niet alleen was het mooi, het is nog erg betaalbaar ook.
Niets geen maandabbonnement, niets geen reservatie vooraf, niets geen instapdatum. Alles kan en alles mag!

Kijk, dat zijn dus beslissingen die onverwacht leuk uitdraaien.
De muziek werkte zó aanstekelijk dat ik meteen begon mee te wiegen. Had bijzonder veel spijt dat ik geen geschikt schoeisel aan of bijhad, zoniet was ik meteen mee beginnen zumba-en.

Afstel is in dit geval echter helemaal geen uitstel. Volgende dinsdag ga ik (samen met collega) na het werk "het eraf zweten".

CAN'T WAIT! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten