maandag 14 september 2009

Gelezen

"ik zoek een aanvulling op mijn huwelijk, een duurzaam zijsprongetje intimiteit beleven op een hele fijne manier...vol tederheid,warmte,passie...daar verlang ik naar"

Desbetreffend persoon, tussen haakjes, wil geen "sleur".

Zulke dingen maken me boos, u mag dat weten.

een AANVULLING op het huwelijk. Excuseer?
een DUURZAAM zijsprongetje.... weet MEVROUW daar óók van???

Meneer zoekt dus niet eens een scheve schaats, hij zoekt een langdurige scheve schaats.
Neen pardon, hij zei niet "langdurig"... DUURZAAM is zijn exacte terminologie...

Ik sta mezelf toe even te parafraseren.
"Ik ben de sleur in m'n leven beu. Graag zou ik mijn echtgenote langdurig bedriegen door mezelf wat extracuriculaire pleziertjes toe te staan. To Hell met haar gevoelens... en meteen ook met die van u, duurzame nieuwe vriendin, want kiezen wil ik niet"

Is er iets mis met m'n normenbesef? Ben ik alleen in m'n verbolgenheid?

Zeg nu zelf... je zou als vrouw toch goed gek moeten zijn om positief te reageren op zo'n berichtje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten