zaterdag 26 september 2009

met vertraging: ochtendkleuren

Zaterdag is het altijd nét ietsje kalmer op de baan rond achten des morgens.
De zon - helaas - brak in vergelijking met gisteren wat minder snel en hard door, maar het fotoapparasie lag naast me op de passagierszetel.
Goedmaken wat gisteren mislukte, dacht ik.

Met ware doodsverachting langs de baan geparkeerd en met het apparasie uit het raam gehangen :)
Het is niet helemààl gelukt, maar ik heb banken. Mistbanken.
Die zich vannacht overigens al aan het klaarmaken waren op terugkeer van een avondje dansen.

Vannacht hingen ze nog hoog, ze daalden nét ter aarde neer... of zo leek het.
Vanochtend lagen ze als een watten dekentje her en der over de velden.

'k Heb ook een beetje gloed. Ochtendgloed.
En - hoogst oninteressant maar toch...- een sneek preview van ons aller toekomst.
Laatste foto. Vandaags ongemak, morgens luxe: een brug over de expresweg Antwerpen-Kust in de maak. De tweede al sinds ik die weg zo vaak begon te gebruiken. Dat wordt een jaartje file-rijden om later te kunnen genieten van alweer een verkeerslicht minder. Hopladijeeeeee!

Ochtendkleuren dus...
Ik poogde.
Ziehier.

ochtendzon op verkeerslichten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten