woensdag 10 juni 2009

"Sebiet no koffiekoeken" revisited

Gisteravond stond VTM nieuws op. Per ongeluk voeg ik er snel aan toe. Voor zover ik nieuws volg, gebeurt dat nog steeds op de goeie ouwe BRT/VRT/Eén.
Deze keer "per ongeluk" dus op VTM.

Eén news-item trok m'n aandacht.
De "Hola Hola Hey..., sebiet no koffiekoeken for you eh"-reclamespot is een algemene rage geworden.
Blijkbaar was iedereen daarvan al op de hoogte, behalve ik :)
(tja, wat wil je als je je niet vaak buiten je 4 muren begeeft...)

Ringtones, Facebook, Netlog, mails, iedereen is ermee bezig.
En Olijf, zonder het te weten, leverde daarin haar kleine bijdrage door er een blogje (en nu dus twee) aan te spenderen.

Conclusie:
Ik ben een kuddedier, zelfs al ben ik het onbewust.
Tja... een koe, een kieken of misschien een wolf?

Bedenk wél dat ik al een jaar niet meer hoefde te vragen "Who took my Badjas?"
Voor één keer word 'k daar nu eens níet triest van... het spotje is te leuk :):):)

Sommigen, ik kan het bijna niet geloven, hebben de Badjas-spot nog niet gezien. Geen nood: YouTube-search brengt soelaas. Enjoy!!!
Eén dingetje knaagt aan me: zit hier gratis ficatis een telecombedrijf te promoten waar ik een bloedhekel aan heb. ... zou ik me laten betalen voor dit soort blogjes?

(Olijf koopt haar eigen koffiekoek... veel betrouwbaarder ;))

4 opmerkingen:

  1. Here se, there se, who we have here se :)

    "daar"... op foto bedoel je?
    Paste
    of
    Brioches (gestolen van hun franse noorderburen)

    Bij mijn weten bestaat er niet echt een italiaanse naam voor koffiekoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. grinnik ..... alhoewel je pulleke al ferm naar boven is gekropen , heeft de plaatselijke bakker er geen vertrouwen in .... als ik naar zijn handen kijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héhé :)
    1. da pulleke IS zo kort, der was geen kruipen aan
    en
    2. in den Italie zijn ze tegenwoordig verplicht om plastic handschoenen aan te trekken om etenswaren te hanteren. Dat ze daar dan meteen ook het slijk der aarde mee vastpakken en wellicht achter de coulissen ook es in hun neus peuteren... is naast de kwestie. Ze HEBBEN handschoenen aan en voldoen daarmee aan de wettelijke verplichtingen ;)
    3. Hij had er van mogen drómen om mijn poezelige hand te beroeren

    BeantwoordenVerwijderen