donderdag 11 juni 2009

pikant op het werk

Twee pashokjes hebben we in de winkel.
Het zijn er zelfs "professionele" mét goed sluitend gordijn.

In de namiddag hoorde ik de mannen "klagen" dat er een klante hen voortdurend om bevestiging vroeg bij het passen van kledij.
"Staat dit me mooi?" vroeg ze (blijkbaar.... aan mij vroeg ze't níet).

Nu...
Dat mannen klagen als een wildvreemde, helemaaaaal niet slecht uitziende vrouw van net-geen-middelbare leeftijd expliciet hun aandacht vraagt.... dat verbaast me al.
Dat diezelfde - overigens zeer netjes uitziende - vrouw om mode-advies vraagt aan magazijnwerkers (en u mag me geloven: ze zien er bijzonder butch en ongeraffineerd uit, zonder daarom dierlijke lusten op te roepen) ... bon, het verbaast me licht maar ik begrijp een eventuele nood aan mannelijke aandacht..... éénder welke mannelijke aandacht :)

Ik dwaal af.
De mannen klagen
en Olijf is nieuwsgierig naar deze dame.

Stel u voor.
Olijf wandelt met een zo gewoon mogelijke air van magazijn richting winkel: effe chècke welk individu onze mannen zo van streek maakt.
Even scannen wat de pashokjes te bieden hebben.... heel wat, zo blijkt!
Blonde stoot die met gordijntje open in jeans en zwart behaatje rustig kleedjes past...

hm....
denken... snel, want dit duurt misschien niet lang.
Terug naar magazijn en mannelijke collega's dringend de winkel insturen (mannen, ik heb daar een jobke voor jullie).
Twee seconden later in een bescheiden deuk liggen omdat de heren onverwachte panorama's niet meteen adequaat weten te verwerken....

tja... met een érg weerbarstig binnenpretje van een half uurtje eerder kon ik het niet laten.
Ik heb hen even in verlegenheid gebracht en m'n eigen duivelse gedachten gestreeld...
Er zijn zo van die dagen dat het habijt van tante nonneke afgegooid wordt... :)

3 opmerkingen:

  1. Tante Nonneke was gisterenavond goed in vorm op de dansvloer. En ze zag er uit om in te bijten :-) N

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tante nonneke deed haar best, behalve wanneer ze een paar keren goe uitschoof :)

    maar uw best doen, daar draait het om zeker?

    BeantwoordenVerwijderen