maandag 8 juni 2009

Ikea

Bijna ontsnapt zonder aankopen. Hetgeen ik zocht, hadden ze niet: een immens groot oversized plateau.
M'n poef heeft dat nodig om te kunnen dubbelen als salontafel.
Nog niet gevonden dus, maar Olijf geeft niet op... bij deze een oproep aan iedereen die een lichtgewicht plateau weet te vinden, bij voorkeur in licht hout of bamboe, doorsnede 80 tot 100 cm, rond of vierkant. Ik verneem het graag.

MAAR! Het is algemeen geweten dat het schier onmogelijk is om Ikea te verlaten zonder aankoop. Het is des mensen om de trip ernaartoe te bekronen met een hebbedingetje.
Deze keer werd het een set cd-doosjes... "voorlopig"... tot Olijf een nieuw extra cd-rek koopt.
"Rien ne plus définitif que le provisoir" zegt m'n zus vaak... waarschijnlijk omdat ze zichzelf (en mij!) kent...
Maar toch, twee cd-doosjes... tot mijn verbazing óók in zelfbouwpakket-versie.... Ik prijs me gelukkig dat ik niet onhandig ben in die dingen... het zelfs graag doe :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten