dinsdag 30 juni 2009

Oud Nieuws: Couleur Café 26 juni

Couleur Café: Tours & Taxi Bxl.

weinig te vertellen over de muziek zelf. Kon me maar matig boeien.
Het gezelschap en de locatie daarentegen weer wel.
Enkele impressies.

Straatvermaak aan de ingang. abc brassband.com: een trossel zwarte percussionisten en koperfluitisten met bijhorende danseressen. Op de achtergrond oude bokken die wel een groen blaadje zouden lusten.
Nota: veruit de beste muziek van het hele festival, wat Olijf betrof.


Streetsmart: De trashy look, al dan niet gewild of geveinsd. Vuile schoenen en bekraste benen van links individu deden me vermoeden dat er weinig veinzen aan was. Beide dames amuseerden zich wél kostelijk.
Nota: hoeveelheid shit of andere chemische brol gebruikt om dit effect te bereiken, is me onbekend.

Stukje melancholie binnensdeurs. Troosten of gewoon elkaar vasthouden? Ik kijk naar haar geklemde vuist en zijn onverschillige houding en denk er het mijne van.

No comment. Vond ik gewoon mooi.

Jong geleerd = ?

Geen publiek pissijn op z'n brussels.

Back to the ??'ies.

Avondmaal: Argentijse maisprak in bananenblad. Ondanks het uitzicht: lekkerrrr.

lichtjes bij brusselse valavond

this is NOT a crab

Indoor Art met (jewél) yours truly in beeld.

2 opmerkingen: