maandag 22 juni 2009

ay ay ayyyyyyyyyyyyyyyyyy

Olijf heeft een probleem.

Ik merk het nu pas. En Ú gaat zeggen dat ik zaag (kan u daar overigens geen ongelijk in geven).

Op een perfect mooie avond als deze constateer ik bij mezelf dat ik online zoek naar latin danslessen.
ONLINE!... in plaats van buiten te komen en wat constructiefs te doen!
Shame
on
me!

Een beetje "in het milieu" verkerende, trekt Olijf een parallel.
Dit heeft veel weg van ontwenningsverschijnselen.

De wekelijkse "shot" vorige week was aan de lichte kant.... waardoor Olijf op een zonnige vrije avond haar dosis probeert te "uppen" met online beeldmateriaal...

nogmaals:

Shame
on
me!

(oh dear....)

2 opmerkingen:

  1. ge moogt er zeker van zijn!

    ne mens moet ERGENS zijn pleziertjes halen, nie?

    deze is dan nog erg onschuldig :)

    BeantwoordenVerwijderen