maandag 1 oktober 2012

Coffee-toeval

Er hangt al zo'n jaar of wat een kaartje op m'n koelkast.
Ja, ja... een jaar of wat. Want als ik het me correct herinner, kocht ik het tijdens het weekend dat Lehti voor het eerst bij me op bezoek kwam.

(Plots, terwijl ik dit schrijf, slaat de "schrik" me om het hart... want ik kan de foto's van toen niet terugvinden. Wellicht staan ze nog ergens op een SD-tje en kwam ik er niet aan toe om ze op de harde schijf te kopiëren.....)

Hoe dan ook. Het kaartje.
Heel toevallig had ik deze week zin om het bij wijze van positieve noot op FB te gooien. Een fijn begin van de dag, zeg maar. Maar ik geraakte niet zover. Kwestie van het kaartje correct te fotograferen, te herkadreren en desnoods weer te photoshoppen want m'n fotoapparasie heeft z'n beste tijd gehad. Hier en daar zitten er vlekken in het beeld en dat ligt waarschijnlijk aan een beschadigde sensor.
Het kaartje haalde FB niet. Simpel.

Leuke verrassing dus toen ik het vanochtend via 1 van m'n fanpages zag verschijnen. En ik het terstond deelde.
Eerst op FB en nu hier.


Allemaal leuk en wel.....
Ware het niet dat ik binnen enkele minuten van start ga met het wassen van m'n giga-ramen, daarbij gebruik makend van grote trapladders... helemaal op m'n eentje.
Na twee koppen sterke koffie.
Als dàt maar goed afloopt. :) :) :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten