donderdag 18 oktober 2012

Bij de bakker

Zaterdag Opendeurdag waar ik werk.

Dat doen we onder meer met een geïmproviseerd Kaffeetje met hap en drank. Warm en koud. Zoet en zout.

Wil Olijf, die de laatste tijd al stijf loopt van de frustraties (ook met het werk) de bakker gaan uithangen? Ja blijkbaar. Want op de laatste vergadering hoor ik mezelf zeggen dat ik 2 à 3 taarten zal bakken. In plaats van ze te gaan kopen. Alsof je daar wat mee uitspaart....

Twee van de drie heb ik nooit eerder gemaakt. Spannend.
Op hoop van zegen. Dat de inspanning gesmaakt wordt.
Zo niet...zal ik een hoop vrienden en familie "blij" maken met stukken taart .... en mijn sprankelende aanwezigheid in het weekend :)


Om u maar te zeggen.... dat ik me ook onledig hou met àndere dingen dan gratuit kritiek leveren op mensen die zich niet kunnen verdedigen .... *onschuldige blik*....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten