donderdag 16 juni 2011

Obsceniteiten

Wanneer u Muis en Multi-Vinger op één lijn ziet staan... waaraan denkt u dan?
...
...
...
FOEI! ;)

Olijf is dan bezig met haar computer, de laptop meer bepaald.

Ik had 'em nodig vanavond, de laptop. Omdat m'n beeldverwerkingsprogramma op de thuis-pc niet naar behoren werkt.
Eén van de groote mysteries des levens. Eén en hetzelfde programma, geïnstalleerd op twee pc's met hetzelfde besturingssysteem... en op de ene werkt het feilloos, op de andere lijkt het alsof ik de beknopte versie heb gewonnen...

Goed.
De laptop moest dus aan en dat zou in sneltempo en zonder teveel draadwerk gebeuren.
Geen acculader en geen externe muis.
De touchpad zou moeten volstaan voor een keer... dacht ik.

Tot die touchpad bijzonder weinig scheen te reageren. "Bijzonder weinig" is in dit geval een eufemisme voor NIET...
Omdat Olijf gehaast was en betere dingen had te doen (zoals daar zijn: manen gaan begluren), haalde ik met tegenzin de externe muis boven. Die met een draadje.

Nadat ik bekomen was van m'n hoogstpersoonlijke maan-heisa, wilde ik graag weten of ik me ook deze keer kon behelpen zonder hulp van buitenaf.
Configuratiescherm / muis / ELAN.... multi-vinger.
Vink de multi-vinger aan.... et voilà... alweer een probleem opgelost.

Als ik op dreef ben, ben ik op dreef.
Ik steek het op de mààn hoor.
Maar het probleem is wèl netjes opgelost.

Multi-Vinger...... hoe kòmen ze erbij????


Locatiesensoren, Multi-vinger en Ouderlijk toezicht.... I kid you not!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten