zondag 11 oktober 2009

Strangers In The Night, dududududuuuuuu

Afgelopen week had Olijf een volle agenda. Puur door toeval, meer was daar niet aan.
Tot donderdag bent u al mee.

Vrijdag was nog eens rendez-vous avond. H en Olijf chatten intussen bijna 3 jaar. Vrijdag spraken we voor de tweede keer af. De wiskundeknobbel maakt daar een gemiddelde van eens per anderhalf jaar van... What can I say? ... ik kijk al uit naar de volgende date. Ik zal dan 45 zijn, schat ik :)

Met een iets hoger frequentie spreken de "Pink Ladies" eens onderling af. I(ls), N(adia) en Olijf.
OK, echt Pink zijn we niet meer. We hebben meer iets van Bourgondisch Rood... maar een beetje rijpheid maakt daarom niet minder mooi :)
De geplande film ging niet door wegens overdreven drukte. Blijkbaar was het de première-avond van De Helaasheid Der Dingen. Voorbereid als we waren, was dit detail aan ons voorbij gegaan en vonden we een onoverzichtelijke rij wachtenden voor ons aan de kassa.
Oplossing in de vorm van Plan B: rechtsomkeer maken en Mechelen city induiken.
We "doken" twee cafétjes binnen, alwaar Nadia en ikzelf avontuurlijk-gaweg een plaatselijke specialiteit proefden: Maneblusser.
Gezien de effecten die volle maan mijns inziens op de mensen heeft (ik let erop en zeg u met volle overtuiging dat wij niet los staan van de hemellichamen!), vond ik het gepast om zo'n biertje te proberen.
Ik proefde en keurde goed. Tweemaal zelfs :)
Veel blussen deed het niet, integendeel zelfs. Onze tongen zaten los en waar Ils met veel animo een aantal ontvangen smsjes "reciteerde", introduceerde Olijf Tei en 't Keun.
Onze levens evolueren, soms in 't groot en soms in 't klein... en af en toe delen we dat aan elkaar mee. Als we daar eens hartelijk mee kunnen lachen, kan je dat alleen maar goed vinden :)

Ils' fotoapparasie was óók prominent aanwezig. De juffra was zo vriendelijk haar foto's op de blog te gooien. Olijf geraakt stilaan geïntimideerd door haar kanon en haalt het apparasie steeds minder vaak boven.
Toch, hieronder een kleinigheid.
De mooiste zijn van Ils. De maneblusser is de mijne.

Vanavond, zondag, heeft Olijf nog wat dansuurtjes op het programma staan. Ik ga alleen, blijkt nu, maar gaan doe ik. Er zullen best wel dagen komen wanneer ik géén zin heb om alleen ten tonele te verschijnen, maar vandaag is niet één van dat soort dagen, NAH :)

(foto Ils: stràlen omwille van een sms-reeksje)

(foto Ils: Olijf in intussen "gekende" lingerie-pose)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten