vrijdag 30 oktober 2009

knuffeldag

Ik hoorde het vanochtend op de radio. Het is Knuffeldag vandaag.

Zo'n dingen houden me doorgaans niet bezig, vind ze zelfs wat aan de onnozele kant.
Vandaag, om één of andere reden, bleef het wél hangen.
Misschien wel omdat I, die gisteren verjaarde en daarbij wel érg mooi verwend werd, de laatste tijd zo "up" is dat het aanstekelijk werkt.
Misschien omdat een mens met de jaren sentimenteler wordt.

De reden doet er eigenlijk niet toe. Ik merkte het op en ik merk nu op dàt ik dat opmerkte.
Of ik vandaag daadwerkelijk een knuffel zal krijgen of er eentje uitdeel, weet ik nog niet. Maar ik dénk er wel aan :)

(Zo zag een knuffel van I eruit een dik jaar geleden. Via dit medium: dank aan haar voor die knuffel die toen érg van pas kwam en nog één laatste keer voor dit jaar.... gelukkige verjaardag meid :))

2 opmerkingen:

  1. Moooooohhhhh! Dat was léuk he!!!
    We zijn goed samen hoor!
    Ik wil nog vaak knuffelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knappe foto! Van mij een knuffel voor jullie beiden!

    BeantwoordenVerwijderen