zondag 28 december 2008

kappen

ik was het bijna vergeten zeggen... gisteren heb ik me laten kappen... het haar dus.

'twas alweer bijna 3 maanden geleden. Ik ben dan ook kieskeurig als het op haarkappers aankomt.
Ik heb er twee.
Eentje zit in Heist en de andere zit in Zuid-Italië.

Hoezeer een tripje naar het zuiden aantrekkelijk kan lijken... het leek me wat excessief om dat te organiseren voor een simpele kapbeurt.
Dus werd het Heist. Ook niet bij de deur, maar voor schoonheid moet je lijden :)

Het schiet me net weer te binnen. Beide salons vertonen overeenkomsten.
Beide zijn dames, beide weten ze precies wat ik wil en ze knippen "navenant" en... gek... beiden waren ze hoogzwanger... tot voor kort.

Kapster Heist beviel in september van een gezond zoontje (vernam ik gisteren) en kapster Italië moest "het" begin oktober doen... enkele dagen vòòr ik laatst bij haar langs kwam.
Wat zij ervan gebakken heeft, weet ik niet. Het kind zal bijna een jaar oud zijn vooraleer ik er meer details over verneem...

Ik ben blij met m'n kapsel en blij dat ik twee zo'n geweldige knipsters heb gevonden.
Ze zijn ongeveer van mijn leeftijd... dus hun pensioen laat sowieso nog even op zich wachten ... ik kan nog even verder :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten