maandag 13 december 2010

What if?

20u
Telefoon
Olijf neemt op.

(stem à la Pierre uit de Willem Ruis Show)

HI!
My name is Michael *****, calling you from Las Vegas, informing you that you have just won the Jackpot! To find out what you have won, press the 9 key. That's 9! Press NOW!"

Ik sta perplex.
Denk 2 seconden na
en druk AF. That's AF.

What the f****???
Waar komt dit vandaan?

Ik keer terug naar de badkamer van waar ik zonet kwam en herneem waar ik mee bezig was.
Michael? Uit Las Vegas?

Ik vraag me af waar en wanneer ik m'n telefoonnummer heb achtergelaten (vermoedelijk op een website... ik zou liegen als ik beweerde dat ik me nooit tot iets dergelijks heb laten verleiden) en hoe de gekken erbij komen om een niet-Amerikaans nummer te draaien voor zulke onzin.

En dan...
stel dat ik Nine had gedrukt?
Wat dan?

Goei vraag.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten