donderdag 2 december 2010

Timing

Jovanotti, m'n favorietje...
hij lanceert z'n nieuwste single op Facebook...
Het werd aangekondigd voor  december en hij heeft niet gelogen.
Twee december stipt ontvang ik een bericht dat het nummer online staat.

Olijf laat zich zulks geen twee keer zeggen, plugt de oorfoontjes in en luistert tijdens het werk naar het nieuwe nummer.
Zoals dat altijd gaat, moet het eerst even in het oor gaan liggen.
Weet nog niet of ik er wild van zal zijn, maar het onderwerp kon weer niet op een beter moment arriveren.

Zucht maar eens.
Titel: Tutto l'amore che ho
(Alle liefde die ik heb)

jaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaa.... zucht, diepe zucht, I know...

Voor mezelf poot ik het refrein even hier neer. Het kon wat mij betreft niet op een geschikter ogenblik arriveren.

considerando che l’amore non ha prezzo
sono disposto a tutto per averne un po’
considerando che l’amore non ha prezzo
lo pagherò offrendo tutto l’amore, tutto l’amore che ho


Tegenwoordig hebt je online vertaalmachines.... ik zou zeggen: voor wie zich niet kan houden....


Van J's FB-pagina. Een ... mwha...."vliegend" paard. I wonder why???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten