donderdag 9 december 2010

Heen en Weer

Er zijn OP-dagen en er zijn NEER-dagen.
Zo gaat dat.
Ik hou het erop dat we allemaal ménsen zijn, Olijf incluis.

Vandaag, voor alle duidelijkheid, was een OP-dag.
Maar ik maak nog fouten, een zéér gevoelige hoeveelheid fouten zelfs.

Er zijn dagen dat ik mezelf een stevige "toek op et oog" wil geven voor alle fouten die ik maak.
Andere dagen doe ik in een "ach wat" modus gewoon verder, bewust van de ongelooflijke brol die ik voor mezelf en voor anderen veroorzaak maar vastbesloten om hieruit wat te leren.

En zo ga ik heen en weer, op en af.
Zucht... yep... zucht.....

Morgen, lieve mensen, Morgen, onnozel licht gestoorde Olijf, ... is er alweer een andere dag.
En dan nemen we ons voor - net als gisteren net als vandaag - dat we het gewóón opnieuw proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten