maandag 12 juli 2010

Zondag 4 juli - maandag 5 juli


Koksijde-salsa in opperste geluk afgewerkt. 's Nachts terug naar huis gereden omdat dat zo moest (carpoolen heeft z'n voor- en nadelen)

Zondag 's morgens checken hoe de oudjes het deden. Dat bleek relatief goed.
"In dat geval," zei ik, "rij ik terug naar de kust"

Ik heb het nodig dit jaar. Er is geen vakantie gepland door omstandigheden. Dus maak ik m'n vakantie zélf, een beetje tussendoor, wanneer het kan.

Ik was niet alleen terug daar aan zee. Enkelen waren blijven slapen bij E. Iemand anders had ik kunnen overtuigen om ook de rit kust terug aan te vatten....hoewel.... veel overtuigingskracht kwam daar niet bij kijken.

Rond tweeën waren we weer "compleet".
Rustig samenkomen, al even rustig richting strand en daar wéér heel gewoon liggen, hangen, wandelen, voetjebaden, babbelen, oliebollen kopen, kindjes bijeenrapen en afsluiten met een dineetje op de dijk.
We zaten daar goed. Een handvol vrijgezellen, waarvan ik op één na de jongste bleek (gebeurt ook niet elke dag...).
Al pratend nagenietend van het weekend kwamen we tot de conclusie dat single zijn niet eens zo moeilijk is.
Akkoord, het is niet alle dagen feest en ja, er ZIJN eenzame momenten.... we waren het eens daarover.
Maar al bij al, potvernondepietjes.... ons groepje zag er gezellig uit. We keken mekaar es aan, klonken erop en maakten meteen plannen voor een herhaling.

Soms is DIT genoeg....

nooit ofte nooit.... oliebollen met bloemsuiker eten tegen wind in :)

when in rome.....

dank u, zonnebrillen... minder werk voor Olijf

Olijf bleef deze keer wél overnachten. En blij toe!
Ontbijten in gezelschap van anderen... het kan onnozel lijken... maar da's puur contentement.
'k sloot af met een korte namiddag op het strand, deze keer alleen. Vonad het niet erg. Het gaf me tijd om een zeer, zéér fijn weekend nog even te overlopen "aan de achterkant van m'n ogen"...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten