zaterdag 24 juli 2010

Imelda Marcos

Olijf constateert al een hele poos dat ze een ENORME collectie schoenen heeft...
Potverdorie, het zijn er veel.
Imelda Marcos hééft er niet aan :)
Hoewel... hoeveel paar had mevrouw? Zij kon waarschijnlijk m'n hele huis vullen alleen met haar collectie...

Gisteravond na het werk deed ik mezelf enkele uurtjes soldenshopping kado.
Had een paar dingen in gedachten die ik zéker moest nakijken...

nah.... die werden het dus niet.
In plaats daarvan viel Olijf's oog (en het andere) op grote letters: Rode Prijs = Netto Prijs. Een juwelenzaakje dat o.a. zilveren hebbedingetjes verkoopt.
Olijf zweert bij wit metaal. Liefst zilver.
Wit goud zou ook mogen maar valt me dan ook meestal te duur uit.

Lang verhaal kort: de ogen vielen op zo'n tiental dingen, waarvan er 3 mij mee naar huis vergezelden.
Verder: alwéér een kookboek (onverbéterlijk ben ik) en een scrubcrèmetje uit m'n favoriete verzorgingswinkeltje.

Géén kledij, géén schoenen... maar de solden duren nog een weekje.... en er staat al halvelings nog een namiddagje shoppen gepland :)

Ben tevreden over m'n aanwinsten.
Ik deed mezelf nog eens een kado, nóg maar eens.
Maar als een ander het niet doet.... wie dan wel? Eh? Niet? Ik vind dat ik gelijk heb ;);););)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten