zaterdag 24 juli 2010

Rido

Rido di me di te di tutto ciò che di mortale c'è
e che mi piace

tanto tanto tanto tanto tanto
tanto tanto tanto tanto tanto
tanto tanto tanto tanto tanto
tanto tanto tanto tanto tanto


Dit is nog maar eens Jovanotti. Mag geen verrassing zijn :)
Vandaag, na de honderdduizendste keer dat het lied door m'n autoboxen galmde, viel dit stuk me méér dan anders op.

Ik lach met mezelf, met jou en met alles wat sterfelijk is
en waar ik zoveel van hou

(Tanto = veel)

Kan me voorstellen dat het nummer u niet veel zegt.
Mij des te meer.
Wil u het horen? Dan gaat u hier naartoe.
(lach gerust met de onnozele video, ben er vrij gerust in dat de heer J er ook hard mee gelachen heeft :))

2 opmerkingen:

  1. http://www.muzikum.eu/nl/123-808-11744/maggie_macneal/terug_naar_de_kust-songtekst.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, beste Anoniem.

    Fijn die tekst. Ooit ergens in een verleden geloof ik, heb ik het filmpje, het liedje wel eens gezien.

    ... en ja hoor.... snel ge-youtubed en hier is ze... http://www.youtube.com/watch?v=guTBfhgijY4
    Dank u dat je me daaraan herinnerde :)

    BeantwoordenVerwijderen