vrijdag 23 juli 2010

Foute keuzes

Hoorde vanavond op weg naar huis een nieuwflash op de radio.

Het levensloze lichaam van het Duiste jongetje dat al drie dagen vermist was in Spanje, is teruggevonden.

Levensloos.... een ander woord voor dood.
Het mènneke was  5 geloof ik...

Blijkbaar was het met z'n mama onderweg (ik neem aan op vakantie) en had de auto panne.
De moeder besloot haar kind in de auto achter te laten om hulp te kunnen gaan zoeken.
Bij terugkeer bleek het ventje spoorloos.

En nu issie dus niet meer spoorloos....

Over de beslissing van de moeder om haar kind in de wagen te laten, spreek ik me niet uit.
We weten niet waar ze in panne waren gevallen, hoe laat het was, hoe moe het kind was en of de moeder vreesde een lange weg te voet te moeten afleggen met een slapend kind in de armen.....
Hoe dan ook, zij meende wellicht op dat moment dat ze de enige mogelijke beslissing nam...

Als er een moment is om spijt te hebben van je keuze, van je beslissing.... dan lijkt DIT me er eentje...

"De vrouw gaf haar kind als vermist op toen ze in radeloze staat werd aangetroffen bij een tankstation." aldus Het Nieuwsblad Online...
Je zou van minder radeloos worden...

Zou NOOIT in de plaats van die mensen willen zijn...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten