maandag 19 juli 2010

Je me suis trompée :)

Door een ongelukkige druk op toets werd vorige blog halfweg halfklaar gepubliceerd.
De lezer die zich verwonderd afvroeg welke abrupte eindes ik tegenwoordig aan m'n blogs toeken, wordt vriendelijk uitgenodigd om eeeejjjj-ven verder te lezen.

Vond gisteren erg bijzonder.
Wijdde er dus veel aandacht aan.
Zo'n kleine 4 uur, mocht u het zich afvragen, tussen begin en end van het geïllustreerd verhaal.
Schrijven, deleten, herschrijven en voorzien van beeldmateriaal.

M'n ego zou het dus erg vinden, mocht u bij aanblik van deze blog denken "ah, nee.... reeds gelezen".
De kans bestaat dat u slechts een deel had gezien.

Ik wil u m'n prachtige zeezichtfoto met de oranjegroenwitte windteuten niet onthouden.
(wat ben ik een zelfvoldane ijdeltuit)

Hoe noem je zo'n windteut eigenlijk?
Zou het graag vernemen.
Zeilers, vliegeniers... kan u me helpen?

4 opmerkingen:

  1. Dank u voor deze uitnodiging ,zal dan maar de spits afbijten ... op zen westvloamsh dan : ... een windzak .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heylabaaaaa :)
    op zen westvloamsh is meer dan goe genoeg!

    windzak.
    't is bij deze gegrift in m'n heheuh'n :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. t'is min en joen heheuh'n ... en voor de rest .. in de liefde ? hoe schet ta toare ? zigi nu al
    in kennise ?? of goa gi joenvrouwe bluven?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha!!!
    kerieuzeneuzen en vrah'n stell'n!!!

    kik, kgoan je zeh'n:
    ip elk potje past er 'n ulleke
    ... moa mjé zeh'k doa nie van
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen