maandag 1 maart 2010

Inspiratiemail

Zo één tot twee keer per week ontvangt Olijf "inspiratiemail".
Meestal korte zinnen van de "groten" der aarde, wat je daaronder ook moge verstaan.
De lange uiteenzettingen "pakken" me doorgaans niet... ik hou van korte slagzinnen.

Vandaag ontving ik deze.
Grote van dienst is Byron Katie, ik heb ooit es wat gelezen van haar geloof ik. Iets van positieve inslag, jaren geleden, ... maar eigenlijk doet dat er weinig toe.

Ik wil de zin hier neerpoten, omdat ik nog veel te leren heb in dit leven.

"It's impossible to have an open heart
when your mind is closed"

Kan niet anders zeggen dan... so true.
Of een ander dan vindt dat ik me bezig hou met pseudo-spirituele nonsens... can't be bothered.

Look at my face... do I look bothered? Face - bothered? (Lauren Cooper, personage van comedienne Catherine Tate)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten